Pierwszy dzień zwiedzania

Trasa: Playa de la Arena (Hotel) - Santa Cruz de Tenerife - Hotel
Wieczorem: Zwiedzanie miasta Playa de la Americas

Pierwszy dzień zwiedzania rozpoczęliśmy od wynajęcia samochodu :) Tak jak pisałem wcześniej, podczas spaceru po mieście sprawdziliśmy ceny i wybór padł na wypożyczalnie CICAR, trzeba było się do niej przespacerować jakieś 15 minut, ale dla mnie nie było to problemem. Poniżej na mapie zaznaczyłem gdzie jest ta wypożyczalnia. Samochód wynajęliśmy na 4 doby i zapłaciliśmy prawie 100euro, bez jakiś centów. Mieliśmy dostać Opla Corse, ale rano okazało się, że w wypożyczalni czekał na nas Opel Astra :)

Oto trasa z hotelu do wypożyczalni

Street view - Budynek w którym znajduje się wypożyczalnia

Street view - Wejścia do wypożyczani

Pierwszego dnia zaplanowaliśmy wycieczkę do stolicy wyspy Santa Cruz de Tenerife. Wyjechaliśmy na spokojnie po śniadaniu ok. 10:00, a dojazd był stosunkowo prosty i szybki. Niedaleko naszej miejscowości wjeżdża się na trasę TF-1, która bezpośrednio prowadziła do celu. Jest to trasa z dwoma pasami w jedną stronę i dzięki niej odległość 100km pokonaliśmy w jakieś 60-80 minut. Po dojechaniu do stolicy kierowaliśmy się w konkretne miejsce, czyli do centrum handlowego Centro Comercial Meridiano, gdzie zaplanowaliśmy małe zakupy :)

Street view - Widok na ulicę od strony wejścia do centrum handlowego

Stolica jest dość duża i jak to każde większe miasto jest spory ruch, a w centrum czasem tworzą się korki, jednak warto tu przyjechać i pozwiedzać. My po zakupach pokrążyliśmy trochę po mieście, odwiedziliśmy kilka firmowych outlet-ów i wróciliśmy tą samą trasą do hotelu.

Po powrocie ze stolicy odpoczywaliśmy przy basenie, a po kolacji postanowiliśmy jeszcze pojechać sobie do miasta Playa de la Americas, które oddalone jest od hotelu o ok. 30km. Warto tu przyjechać, tak jak my wieczorem, jest to miasto bardziej rozrywkowe niż nasze, więc wieczorem prezentuje się świetnie. Jest bardzo kolorowe i jest tu znacznie więcej knajp, sklepów i ludzi.